Tuesday, March 17, 2009

kursus Roti n Ban


kursus ni kat YPN untuk kaum ibu,ibu2 tunggal dan yg berminat dengan perusahaan ni. kursus ni diadakan pada 14 mac 2009. memang bes la aku nk cite kat korang, aku nmpak pn dieorg ni mcm bersemangat je nk sertai kursus macam memang nk buat je hehehe!! aku pn yg menyaksikan nya pn turut tertarik. maklumlah nk carik pengalaman huk!huk!...

ble lagi kn bleh dapat pengalaman jadi mcm kaum2 ibu ni kn...hehehe dengar2 plak dieorang ni nk buat kursus solekan la mcm2 lagi la. kalau korang minat bleh la cuba!!!
kepada sape2 yang nk tuntut picture masing2 bleh hubungi kami di YPN hehehe!!! sape2 yg ada dalam picture ni la...(saje je wat lawak ckit huhu)



ni hasil masakan kak ella untuk kursus tu, tp kami pn belasah gak. x sudah dengan 2 kak shira bawak blik lg hehehe!!!



amboi!!!...bkn main lg mak2 kita ni duk dengar dan ada 2 yg nk mencuba gak hehehe!!bagus...bagus!!!



amboi...ikin,banyak nya makan...dapat makan senyum je heheheh!!! jgn marah




ni la aku...hehehe!!!makan beb!!!bes gler gua ckap lu...ni tgh mkn spageti hehehe...nk x???





No comments:

Post a Comment