Monday, March 23, 2009

HARI YANG CERIA (mcm ribena la plak!!!)


ni masa sblm ke kl,kat bus stop tmn koperasi cuepacs...sesuai tak jd model coklat hehehe!!!



masa mula2 sampai kat cm, perkara pertama ialah makan!!!!peace for MAKAN!!!



ni antara hidangan yang kami pesan. amacam bes tak??hehehe!!ada lagi tau..tp menu kak shiera


ni nasi goreng aku,nk kata bes x da la sgat tp bleh la..."nasi thai goreng cina"



amacm!!! bes x korang tengok aku mkn hehehe!! aku tahu korang mesti terliur kn kn kn..aku sndiri pn kalu duk asyik tgk je mahu terliur aku dibuatnya..wakakkkaka!!!



emmm!!!...besnya ABC ni..kn kin..ceh,mesranya(1 kongsi 2 tu)...sekadar gimik je ni kua kua..



ni kat petaling street, kitaorg just lalu je la xsempat nk singgah lg. kalu singgah mahu nya rambang mata nk pilih barang coz kat sana kn murah2.lain kali je la kitaorg pg


tgk..berselera nya kak shiera mkn..sshhh!!!jgn gitau dia plak tau..ni yg second round huhhu


ni posing atas tangga hehehe tangga pn tangga la asal dapat posing hehehee hah..yg ni x da tanda peace tau!



ni muka giler2 tau..masa ni kat tmpat org melukis gmbar2..muka mcm doremon daa..

agak2 korang la ape yg cuba ikin smpaikan, mcm ada x puas ati je hehe jgn mare ikin gurau2 syg je..actually, die x bg letak pic ni tp aku curi2 letak (jahat kn aku!!)




"ni la P.Ramlee ye adik2" hehe!!mcm nk promote la plak

ni la muka2 yg keletihan setelah seharian berjalan2 disekitar cm hehehe!!!

peace lagi..dieorg selalu je ckap kalu aku posing mesti ada tanda "peace". bes pe buat peace, peace!!! hehehe



ini lah dataran kebanggaan semua...setiap kali sambut merdeka. kebetulan masa kitaorg pg ada sambutan warna-warni m'sia tp x sempat tgk pn sbb x tahu ada sambutan 2 kitaorg x prepare pape pn..

  • setakat ni je la aku publish kat korang cite pasal kitaorg g ronda2 kl

  • nnt kn korang boring plak kn

  • kalu ada yg terasa ke ape ke aku mintak maaf eh, ni sekadar suka2 je, k daaa..

2 comments:

  1. Amboi2..sedapnye bocor rahsia..huhuhuhuuu...xpe kita makan selagi ada selera..hehehe..ko pn ape kurangnya Siti Comel...

    ReplyDelete
  2. wakakaka...alar biasa la kn...x kn dah marah kot kak

    ReplyDelete