Tuesday, June 2, 2009

nyamuk oh nyamuk...

"nyamuk oh nyamuk....mengapa kau gigit aku?"nyamukpn jawab la..."mcm ne aku x gigit,kau bnyak darah"!!! bnyak la ko pnya darah...apeh ko ingat aku bg free darah ni kat ko.aku nk cite ari ni pasai aku kena gigit dengan nyamuk,sakit ati betui aku!!! rasa nk gigit je nyamuk 2 blik.aku bngun2 je tido tgk tgn abis merah2...eee gerammmmm!!!!.

geram nya aku..last2 tgn aku mcm nek kekudis kecik 2 hehehe...ye la, dah gatal2 campur plak dengan pedih2 mahu x garu.padahal aku bkn garu guna kuku, garu2 manja gitu je hehehe tp jd kekudis kecik gak..aku mmg anti betul dgn nyamuk.


nyamuk mmg meracuni hidupku....selain nyamuk ada satu benda la serangga aku menci ..grrrrrr...



nyamuk mcm ni la...yg menyebabkan anda sakit

ni la kesan gigitan nyamuk yg sudi mengigit tangan ku...hua!! hua!!



No comments:

Post a Comment