Monday, June 1, 2009

dah lama tak update

hai semua....dah lama dah x update blog,ari ni windu la plak hehehe. ape kabar semua???arap kita dapat lagi berkongsi cerita atau ape2 je la hehehe. mula2 nk update ape eh...sebenarnya bnyak nih nk update nnt la nk pilih dulu yg mane nk letak dulu.almaklum lah..nk kena cr yg sesuai huhuhu....

mula2 aku nk cite kat YPn, tempat aku keje la....ape lg kalau time x da keje kami suka tangkap gambar hahahaha tp dah lame dah x tangkap gambar. sampai la ari sabtu ari tuh...sbb datang keje ari sabtu so....bergambar la.boleh eh..!!! padahal bos datang ari tuh huhuhu. ape bleh buat masing2 semua berangan nk jd model kn...hahahaha jd model YPN pn jd la...

jom tgk gmbar ckit.....


aku n ikin huhuhu....

ni..kalau berangan mcm ni aku la...kuat berangan hahahaha

aku n kak shira...dengan kak zieda x da k...masa ni die sakit perut (kalau sakit perut tuh paham2 la yea hahaha!!!)


sekian terima kasih..ni antara yg sempat di update utk pg ni hehehe....

No comments:

Post a Comment