Wednesday, November 18, 2009

Lama Sudah

hai...hai..lama sudah gue enggak mengupdate blog hehehe..bz la katakan...hasrat hati 2 berkobar2 dah update sbb bnyak cite tp x dapet lgpun kat umah x da tenet...(luahan hati...).Almaklumlah harta benda kerajaan kn..mls aku nk ikut sdap hati aku.kalau ikut hati n rasa aku dah lama aku menulis huhuhu...keje is keje..wah2 skema 2 siti.

menara kbs

Aku nk kongsi cite pasal diri aku skrg,bkn utk dibanggakan atau aper..cuma aku gatal tngan nk memulis hehehe...aku skrg ni dah keje dah,keje kat purrajaya,nk kata bes 2 x da la bes besa2 jea..cuma suasana je len la ckit dr dulu.keje pn dah makin bnyak,masuk keje kena jaga pndek kata semua la dah berubah..mula2 susah gak.lama2 ok la.



Aku ingat lagi masa mula2 dtg cni dulu,janggal sunnguh..dah la x da kwn pas2 x tau lak nk g mkn ngan saper..semua mcm x nk kwn jea..sedihnyer:(



Pas2 lepas jea 2 3 hari ok da...tmbah2 lg kwn2 aku dpat gak keje kat cni hehehe lg la sonok..nk cite masa kna intw ngan en raouf a.k.a my bos skrg tkut siot..muka garang gak la dah lama interview..kwn aku pn ckp mcm gi2 gak,lama...pas2 siap ada test coding bagai..fuhhh sabau je ler..akhirnya brulah aku diterima ke sini.Bes gak la kat cni dgn kwn2 yg ok la..masa kat YPN dulu pn sama gak tmbah2 ada officemate yg gler2 mcm kak shira n kak ella..wah..korang mmg gempak la...dieorg ni mmg happening la smpai pening hahaha!!! kenangan bersama korang tetap di hati (mcm tagline tv9 lak) pe2 pn sgat suka n memuaskan hati i okehs...

No comments:

Post a Comment