Thursday, November 19, 2009

Majlis Perpisahan my bos

Pada Jumaat yg lalu..ada majlis jamuaan ckit la utk mengenang jasa bos aku 2 yg akan berpindah ke MOSTI..n aku di tugaskan utk buat la bergedil,dieorg ckp bes bergedil yg aku n ekin buat..dieorg la ckp hehehe sbb hari 2 aku dah buat da masa jamuan raya kat ofis ni...hehehe bes ke?alhamdullilah...boleh la yea lepas ni kalau korang nk order yea..hahahaha. Masa jamuan 2 di buat aku x da,sbb nyer...x nak la ckp malus aku..kalau yg saper2 tau 2 diam2 okehs hua hua hua!!! aper2 pn aku nk buat ucapan ckit lah utk Puan Nik walaupun aku tau die x kn baca blog aku huhuhu

"puan Nik mmg bes..bes sgat,walaupun sya baru kat situ tp kesedihan 2 tetap ada sob.. sob.. sob...harap Puan Nik x lupakan kami kat KBS ni kalau ada masa jenguk2 la kami kat sini yea"

sekian time kasih...
Ucapan 2 aku tujukan khas buat Puan NIk kat MOSTI.

bg saper2 yg nk mencuba resepi bergedil 2 sila la yea..mmg bes la nk laks mkn ngan soto..fuh meletups habisz la...(sory x da pic yg ni)

No comments:

Post a Comment