Saturday, January 23, 2010

ketemu 2010..sempena my besday!!!!

january 2010


Assalamualaikum....ketemu lagi semua ya di lembaran baru kot sih..lembaran 2010..wah udah tua yea bapak2..ibu2...udah 23 tahun gue hidup rope nyer...indon laks....hehehe so,walaupun dah lepas my besday tapi aku tetap nk wish gak kat diri sendiri hehehe...hepy besday to aku!!!...hehehe...blog sendiri suka ati la kn hahaha!!! sempena hari n bulan kelahiran aku ni semoga aku sentiasa chat dan dimurahkan rezeki..aminnnn!!!


Pada awal2 bulan ni ada antara kita yg ada impian atau dalam erti kata lain azam..???yeaaa!!!azam!!! kalau ada azam 2 bgus la..bukan apa hidup ni mesti ada azam kn supaya setiap hari setiap bulan atau tahun 2 di lalui dgn gembira n masing2 ingin kejar azam. Aku ni ada x azam???ermm..mestila ada kn..tp masih bnyak lg azam yg aku x dapat nk tunaikan tahun lepas...ermmm x pe la..boleh je smbung tahun ni...apa pedulik kn..2 kn azam n impian n angan2 kita sendirik hehehe!!! Apa boleh buat dah x dapat kn nk buat mcm ne..n aku harap pada tahun ni aku dapat tunaikan setiap angan2 mat jenin aku tuh a.k.a azam aku tuh.....



Antara azam aku....yg aku x dapat a.k.a x perolehi lagi....jeng..jeng..!!!!








-






-






-






-






-






-






-






-






-






-






-






-








-






-






-






-



















rumah idaman.....!!!!



lagi.....

kereta hehehe...(bila agaknya dapat beli sendiri kn.....!!! ke ada saper2 yg bek hati nk beli utk aku???angkat tgn....!!!!)

hehehe...sekian dulu yea..nnt kita smpai ketemu lagi bye!!!

No comments:

Post a Comment